пятница, 27 октября 2017 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Ми обговорили приклад учнівської роботи і занотували ідеї для її покращення. Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні і створили документ оцінювання навчальних потреб учнів. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів, оцінили свої слабкі та сильні сторони в дифференціації навчання. Внесли зміни до плану вивчення теми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Модуль 11 Після вивчення цього модуля я зможу більш ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб. Нові інформаційні технології, підг...